czwartek, 18 czerwca 2020

Witam i zapraszam na pogranicze edukacji historycznej oraz polityki.
Dlaczego 'niepoprawnik'? Dzisiaj poprawność polityczna to zaraza niszcząca naszą cywilizację. Bardzo dobrze pamiętam, kiedy bodajże w pierwszym roku prezydentury Billa Clintona przeczytałem o "dwóch słowach" (poprawność polityczna) robiących błyskawiczną karierę w jego ekipie i związanych z nią środowiskach. Miało być ładnie i spokojnie ... ot tak tylko, żeby "inni nie czuli się źle". Minęły trzy dekady i poprawność polityczna stała się ... kulturową dżumą, skutecznie niestety dewastującą demokrację, odbierającą wolność słowa a nawet swobodę badań i debaty naukowej. 
Trzydzieści lat temu nawet nie marzyłem, że dożyję czasu, w którym będę mógł z czystym sumieniem stwierdzić - mamy więcej wolności niż Zachód. Dzisiaj tak po prostu jest i zawdzięczamy to właśnie temu, że Zachód na ochotnika zaaplikował swojej kulturze zabójczego wirusa. Możemy wciąż cieszyć się wolnością słowa i bez obaw wygłaszać swoje poglądy na różne tematy - w tym min. właśnie o historii. Niestety, od lat zdarzają się różne próby przeszczepienia poprawności politycznej do Polski ..... i są nawet pierwsze realne skutki takich działań - represje wobec osób o poglądach na prawo od lewej ściany.  To jeszcze jest słabe i nieporównywalne z tym, co od dawna dzieje się na Zachodzie ... ale to właśnie teraz jest czas, żebyśmy się obudzili i stawili zdecydowany opór temu całemu postępactwu, które już kombinuje, jak odebrać Polakom wolność słowa. 

Teksty będą różne - odnoszące się do wydarzeń aktualnych jak i takie, które napisałem i opublikowałem dawno temu.
Technicznie strona będzie się zmieniać i z góry przepraszam za niedoskonałości - na razie robię to na szybko, żeby teksty szły w świat.


Mam nadzieję na dobre dyskusje i wymianę poglądów ..... ale jak ktoś spróbuje hejtować to będę wywalał od razu - widziałem już wiele miejsc zniszczonych przez tolerowanie agresywnych prymitywów.
Jeżeli kogoś interesują konkretne tematy - piszcie. W archiwum mam kilkaset tekstów, a jakby co, to pióro też mam lekkie ... 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz